Toorsdag!

Idag är det torsdag och nästan hela veckan har gått!
Svisch sa det!

Har varit ute i stallet nu på fm! Blev en tur med Mikaela på Z. Men det var riktigt pissigt underlag överallt...trist...
Men blev en skritttur på en timme iaf :) och en massa pladder....som vanligt ;)
Skulle haft dressyrträning ikväll men det är personalmöte med babysimmet i Uppsala så hinner tyvärr inte.... :/
men vi har tränat lite själva :D

Efter stallet tog jag mig i kragen och gick och gymma! Gick riktigt bra idag!
Både kondis och styrketräning. Hoppa hopprep mellan alla maskiner. Kändes bra idag! YEEAH!

Nu ska jag börja fixa till mig för att snart bege mig till Uppsala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0