min bil!

Min fina blåa bil är nu sååld......
med en liten tår i ögat åkte bilen iväg till stockholm.....

min lilla blåa bil som jag haft i snart 6år...
var med när jag tog körkort, studenten, började jobba i olika städer, haft massa kompisar i och även vovvar.
har ätit i bilen, skrattat, gråttit, you name it!

har även sovit i bilen. kommer du ihåg panna?? :) haha det var en rolig kväll.... en kväll bestämde vi oss för att sova över i bilen, sagt och gjort. packa bilen med allt som kan tänkas behövas, täcke, kudde, ficklampa, godis m.m.m.
och vi hamnade på maxi parkeringen hahaha. men då har man gjort det oxå :) check!

ens första bil är lite speciell.
men nu startar jag ett nytt kapitel med min nya bil :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0