Krokisar

Dagen tillbringades i Backsippans förskola ute i Irsta!
Var jääätte länge sedan jag var där och vikariera.....vi kom fram till nästan 2 år!!!
talesättet; tiden går fort när man har roligt! verkar nästan stämma.....

Anyway, det var spännande att vara där igen. Jag kom in liksom i gänget direkt, kände igen hälften av barnen som blivit större nu :) och så var det många nya men det gick kanon!
mkt gos blev det! härliga ungar!

Efter en hel dag med massa småbarn blev det att åka till stallet!
Blev en tur med Anna & Pelle. Red runt åsen. Träna att gå i vattenpölar, Bisse säger att det är massa krokodiler i dom som biter han i tassarna.
Men vi klarade oss från alla krokisar! puuh.

Avsluta ute på stubben med att arbeta honom i form i trav. Han gick så fint och det kändes sååå bra!<3
Satt ned, och jag kände hur jag hängde med bra i hans rörelser istället för att sitta och studsa.
Han gick i en bra takt, arbeta sig nedåt, det enda var att vi behövde få med oss rumpan mera!
Men annars braaaa!!! härligt!

Sen var det ju lite trassel i stallet med Bisse. Han små kickar lite i boxen mot sina grannar...humf...
Vi försökte byta en gång till ikväll men det visa sig inte alls funka för några andra så Bisse fick hoppa tillbaka
Vi ska kolla om vi kan sätta för så han slipper se sin granne...
Han är ju rädd att bli av med maten.....hum....

Inte lätt inte.

Nej nu är jag helt slut....tack och god natt för mig!




Kommentarer
Postat av: P

GUD så roligt att det kändes bra :D Alltid en härlig känsla att hitta..;)

2011-09-13 @ 07:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0