bloggdags igen!

ojojoj...hinner ju inte skriva allt för ofta :) men vad är det man säger?...den som väntar på ngt gott...
väntar ALLTID för länge ;)
jaja det får ni ta :)

vad har jag för mig då egentligen? jaa det kan man ibland undra.
jag jobbar, har blivit några dagar på äldreboendet, har gått bra!
babysimmet, personalmöte, utvecklingssamtal. Gått bra det med!
alltid roligt när vi på linneas har dessa träffar och få träffa varandra och diskutera. det behövs eftersom vi inte ses allt för ofta!

stallet då; där har jag hållt hus mesta tiden ;) i lördags red jag en långtur med Anna & Pelle.
Över tillbergaleden, in i skogen, ut ur skogen, ut vid finnslätten, in i skogen, ut på vägen, jaa ni fattar :P
vi testa oss fram lite här och där efter bra vägar!
det var skojj :) vi var väl ute sisådär 1,5timme.

Ikväll har jag dressyrträning! blir roligt! :)
har köpt matchande set i blått till honom så han blir snygg! <3

har ni tur blir det kanske en bild??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0