Simskola hela veckan!

Förra veckan var en riktigt simskole vecka :)
Blev faktiskt 5dagar babysim på ett eller annat sätt!

Måndag:
Titta på en kollega! Är alltid kul att åka och kolla på andra, man får tips och tricks och insperation helt enkelt!

Onsdag:
Mina grupper på lasarettet! Åhh vad jag gillar dom!

Torsdag:
Mina grupper i Örebro! Spännande att öppna upp bassänger och fixa och trixa!

Lördag:
Minisimutbildning i Uppsala med Ludmilla, grundaren till Linneas simskola.
Vi var ett helt gäng och det är alltid så kul att träffa alla.

Söndag:
Mina grupper i Örebro.
Med pepp från dagen innan så gick det kanon!


Vart en rolig vecka! :)
Och mellan allt detta så har jag klämt in Bisse, ridit honom och pysslat om han<3
Tränat, har fått med mig Mikaela att börja så nu är man pepp ;) alltid roligare att vara två!
Haft ljusparty at my place, det var trevligt!

Nej nu hinner jag inte skriva mer, ska göra mig klar och fixa lite här hemma innan jag åker ner på stan för att gå på bio :) lite måndagslyx!
Blir att se Breaking dawn!! Vi bokade även guldstolar, får se om det är nå bra då! :)

Ha en fin måndag hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0