Ojojoj...

Nu kan man säga att det var ett tag sen jag var här...var tillochmed så illa att jag var tvungen att tänka efter en extra gång vad lösenordet var ;).....
Så kan det va!

men har varit helt omotiverad att skriva, haft fullt upp helt enkelt!

Har hänt lite, jobbat på som vanligt, 3 dagar babysim! KUUL!!! Kryssning med Bertil!! Fest! Ljusparty!
Hängt i stallet i vanlig ordning. Bisse pisse är frisk nu och mår bra så nu rider vi!! YEEAH!
Vart halloween ridtur! Vin och smörj kväll! Aros fortet får vi inte glömma!! Massa skratt helt enkelt, det är härligt :)

Jaa men jag lägger upp lite bilder helt enkelt, ni vet ju vad man säger. En bild säger mer än tusen ord :)

Cheka in namnet?? haha

Har testat på fisk spa! Jag var den allra första kunden på kryssningen! :) Fick champange att smutta på medan firrarna käka på mina fossingar ;) Kittlades lagom kan jag ju säga!


Jaa det var lite av vad jag har gjort... :)
Vad har ni själva haft för er?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0