Snurrigt

Det är med inlägg, bilder, fixa header. Det är liksom inte min grej?
Hur gör man?
Jag vill ha några snygga bilder som header. Kan nån göra??

Okej, det är torsdag idag, har ett antal hundar hemma som jag tar hand om. Samt min lilla råtta till hund, Bob. Han är 16 veckor blandras mellan cavillier king och chihuahua. Så han är inte sådär jäätte jätte stor. Men han är kaxig!
Skäller på hästarna i stallet som är sisådär tuuusen å tusen ggr större än honom....
Men så är det ju med småhundar, dom vill ju verka större än vad dom är.

Men iaf, han är en otroligt mysig liten vovve <3
Han ligger helst på mig när han sover, det enda som är jobbigt med detta är när han gör sina jääkla äggmökar som luktar värre än surströmming!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att du skaffat en blogg. :):) Kan säga att det där med att fixa en header är rätt svårt. Man gör en header på photo shop och det är en vän till mig som alltid fixar mina headers för jag kan inte det. Men jag däremot kan fixa bakrundsbild, textstilar, presentation, och massa smått och gott, så det kan jag hjälpa dig med någon gång om du vill. :)

2011-03-24 @ 13:46:24
URL: http://mybeautifuldays.blogg.se/
Postat av: Becca

haha jag blev tvingad :P så vi får se hur detta går :P

jaa jag kan tänka mig att det är svårt! men det andra kan du få hjälpa mig med :P

2011-03-24 @ 13:57:32
URL: http://bloggenbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0