Lördag

ooh denna härliga lördag med sol! nu har den gått bakom molnen men man ska vara glad för det lilla :D

jag och sambon åkte till granngården i fm o köpte foder till pållarna, åkte ut för att BARA lämna det.
helt plötsligt sitter jag uppe på peller med mjukisar...hum...kanske ska satsa min ridkarriär i mjukisar nu?
detta var inte planerat, men ack så skoj :)
han var en trevlig herre :)

och rätt som de var satt jag uppe på blade! en liten gallop på honom blev det :) skoooj!
ville egentligen vara kvar en stund till men sambon stod o stirra på klockan vid bilen så jag var en snäll flickvän och pallra mig dit igen :P

efter många om och men var vi hemma. så då passa vi på att tvätta våra bilar, som var mer bruna än blåa......
men nu är dom otroligt fina igen :D whoho!

vi ska ta oss ett bad nu...skööönt! koppla av en stund, ska ha ansiksmask oxå! Det var länge sen nu!
För ikväll kommer Michaela och Niklas över på lite dubbeldejt! Blir pizza och singstar och sällskapsspel!
Kommer bli en bra kväll!

Badet väntar !!

hejsvejs i lingonskogen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0