Linneas simskola

Jag jobbar som babysimsinstruktör!
Det är så himla roligt jobb! Jag kan säga att jag har minst lika roligt som barnen har, så ska ett jobb vara!
Jag blev diplomerad för ett år sen :)
Jag jobbar just nu i mörby, tisdagar och även torsdagar här hemma i västerås!

Och vi blir bara större och större, det är riktigt spännande att få vara en del i det.
Så många inspirerande människor, härliga och goa människor!
Det är sån skillnad från vården där jag oxå jobbar.
Inom vården är det mkt stress, skitsnack, negativ stämmning....
Det är så jäkla tråkigt. Visst det finns sina stunder det är klart, och det är givande att hjälpa andra men det är så mkt annat runt omkring...
Men här, det är helt tvärtemot....alla peppar varandra, ställer upp för varandra, och är snälla!
Man blir så glad :)

Det är så givande i vattnet, att se hur fort barn lär sig, och se deras utveckling. Och se deras söta ansikten! Man smälter!


Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Mycket bra :O) Nu har dina två barbackaashols koll på dig. Det där med utseede på bloggen verkar va olika. Kolla under flik design , om du har en sån..

2011-03-24 @ 09:51:04
URL: http://pellethehest.blogspot.com/
Postat av: Becca

yeeah! jag kände mig ju lite tvingad igår i stallet att skaffa blogg så det är väl egentligen bara lyda o se glad ut :)

joo jag har kikaat o då fick jag fram den här loove designen....men jag vill ha egna bilder oxå...men fattar nada....

2011-03-24 @ 09:54:50
URL: http://bloggenbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0