haha

var inne o kika min statestik!
igår hade jag 30unika besökare! haha hallå vilka då liksom? :P

nej men de är kul! första blogg dagen och läsare bara rasar in!
Kenza, paow, kissie, blondinbella släng er i vägen....!

Inte riktigt kanske.

Gårdagens babysim gick kanon! Mkt bättre än första gången, så det börjar likna nånting :) Härligt!

Nu väntar jag på min kära sambo ska komma hem på frukost så ska vi äta lite...gott. Min mage kurrar lite. Just so you know!

Senare ska jag ut till stallet med min kusin Eve! Vi ska ut i rida i solen!!!! LOVE IT!

nej nu babblar jag bara.


Kommentarer
Postat av: Anna & Pelle

Heyyy!! Jag är inne ett par gånger om dan för du är ju färsking... skriver nått nytt hela tiden :O) Jag o Mickis ska ha klivapåsaker övningar i dag. Ses i stallet.

2011-03-25 @ 09:58:26
URL: http://pellethehest.blogspot.com/
Postat av: Becca

hehe yeeeh :D jaa för jag såg på statestiken att bloggen klikas in på typ 80ggr av 30besökare ;) yeeha!

ooh spännande! när då? jag o eve är ute till 3!

2011-03-25 @ 10:07:04
URL: http://bloggenbecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0