Long time no se!

Hej hallå alla människor i cybervärlden!

Har inte varit här ute på evigheters evighet. Men tänkte in och kolla, och jag ser minsann att många av er är inne och kikar ändå :)

Så vad har jag gjort istället för att sitta här och ge er blogginlägg....jadu...mkt och ingenting skulle man väl kunna säga.

Mkt jobb, stall, hundar, hemma. Typ :)

I tisdags var det sista gången för min del i mörby. Lite sorligt faktiskt, har ju varit där nu i ett år och har trivts bra med alla :)
Jag fick blommor, kort och en massa kramar!! Härligt! Dom är så söta mina simmarfamiljer<3
Man blir så rörd när man märker hur mkt dom tycker om en, att man betyder :)
Så man får hoppas att dom i stockholm behöver vikarie så jag får åka och simma igen :D
Men har lärt upp en riktigt bra instruktör så dom kommer få toppen med henne!! :)

Haft många mysiga stunder med bertil :) resturangbesök, ängsö och grilla korv, relaxavdelning :)
Inte illa pinkat inte!

Sen ni......jag hooppas! Och jag håller alla tummar jag kan!!!
Ni kommer snart få veta ;) thihiiiihi!



Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska vi få veta? :-P

2011-06-29 @ 00:12:21
Postat av: Becca

Det står redan i inläggen längre upp :) thihi

2011-06-30 @ 19:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0