KIDNAPPAD!

Hör och häppna!!
Jag blev kidnappad här om dagen....
Det är lugnt nu, så ni kan lägga ner telefonerna igen ;)

Lotten....min..ehm...kära vän ;) Kidnappa mig helt enkelt.....jag skrev NEEEJ! hela vägen men inte då tänkte hon släppa av mig....
Då kanske ni undrar, varför satte jag mig då i hennes bil?

Jo ni ska få veta :)

Vi var och solade solarium för att bli lite fräscha, efter det blev jag sugen på donkan glass, ni vet med chokladsås!! MUMS!
Så vi åkte dit, vi hade varsin bil så jag hoppa över till hennes så vi kunde samtala lite samtidigt.
Efter lite snick snack hit och dit kom Lotten på att hon måste ju ut till stallet.
Sagt och gjort åkte hon....
fast jag ville ju heeeeem!!!
Men det fick jag inte
Så jag fick vara en snällt offer och hjälpa henne med stallsysslorna....

Men hörrni....Payback is a bitch! ;) man vet aldrig när något händer!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0