Stall, kolmården, jobb.....

Hej hallå i värmen igen! :)

Har hunnit med mkt dom senaste dagarna, har haft fullt upp med jobb! Och så stallet :) Men det sistnämnda är bara roligt ;)

I måndags var jag och Bertil till KOLMÅRDEN!!!
Åh va roligt det var!
Kolla på alla söta djur, åka karusell, äta godis, se delfinshow, sälshow, åka nya safari linbanan m.m.m.m.
Vi fick även se när två noshörningar para sig! :O
Det såg....ehm....lite klumpigt ut om jag får säga det själv....
Men då har man sett det oxå...



En bra dag :) Kom hem sen på kvällen, då var man rätt trött av att ha gått hela dagen!

I lördags var det grillning i stallet! :) Det var trevligt! Några brudar, gott att grilla och lite gott att grilla.
Det slutade med kullebytte tävling....jag säger inget mer!
Bilden får tala för sig själv...



Ja tillbaka till stalllivet!
 
Bertil och jag var ute här om dagen bara för att kolla till honom, vi hade köpt banan, hans favorit, och morätter så vi tänkte ge både till Bisse och hans hagkompisar :)
Så kom vi dit & ropa på honom, så såg han vad vi hade med oss då kom han farande i gallop mot oss!
Gottegris! :)

Idag var jag ute med Eve och Blade! Vi klättra lite i backar idag och red i skogen. Det var skönt, inte lika varmt!
Sen tog vi oss en liten gallop i backen ! :) roooligt!
Sen fick han en dusch innan han kom ut!
Men han fick inte vara fin så länge :P
Det var skönt och rulla sig sa han! ;)


Åh just det.....ni ville se bilder på tapeten ;) here you goo!

 
 Fondvägen!


Nej nu kan jag inte sitta här....ska ju jobba nu!







Kommentarer
Postat av: Anna

Jätte fint :)

2011-07-28 @ 05:53:18
Postat av: Becca

Taaaack!

2011-07-28 @ 15:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0