Som en blixt från klar himmel!!!!

Idag är det min eeenda lediga dag denna vecka!!! SKÖÖÖNT!
Känns som jag bor på jobbet....hum?

Iaf då är det mkt som ska hinnas med som man inte hinner med annars, och toppen över i:t så fick jag åka på fotvård :) Det var skönt! Första gången jag fått testa på det :) Nu har jag alltså babylena fossingar. :)

Efter det åkte Bertil och jag iväg, vi började med att åka och cheka in nya Stadium Outlet på Hälla.
Det var väl sisådär. Det var en himla stor lokal, men inte så jätte mkt bra grejjer, men fick ändå med ett mjukisset hem :) Så inte illa pinkat.

När vi hade shoppat klart åkte vi till djäkneberget, vi åt lite först för vi var så hungriga.
På menyn var det inte värst mkt grejer, och huva vilka priser.....
jajaja...magen kurrar.
Jag beställde hamburgertallrik. En klassiker.

Vi fick våran mat, den var sisådär........ men vi blev mätta :) Huvudsaken!

Hämta klubbor och bollar så vi kunde ta en vända minigolf! Jäklar vad det flöt på bra för mig i början, dom första 6 hålen fick jag bara hole in one eller 2 slag! yeeah!

Men det blev rätt jämt måste jag säga, jag vann med 5slag! whohoo! Så förloraren skulle köpa glass.... thihii!

Men som en klar blixt från himmelen blev min mage helknasig och jag mådde skit illa! HAMBURGERTALLRIKEN!!
Fy fan.....det var inte kul. Tänker inte gå in på detaljer........BLÄÄ!

Det var bara att åka hem.... :( Inte kul när man ena stunden mår bra sen vänder det helt plötsligt.....

Jag som tänkte rida.... men vi gjorde så att vi åkte och titta till lilla Bisse<3
Han mådde bra! :)

Ska rida ut imorgon med hingsten istallet så dom får lära känna varandra lite. :)



Kommentarer
Postat av: pernilla

usch inte kul att bli sådär plötsligt :( Hoppas han mår bra nu när de åskar och regnar så..Jag åker iaf ut så fort Emilia är hämtad för att kolla, får se vilken tid det blir, Hör av mig kram

2011-07-22 @ 08:46:53
URL: http://bisse.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0