löördag!

Det är löördag!

Började dagen med ett par timmar på jobbet, det gick hyfsat får jag väl säga! Alla överlevde iaf, det är ju ändå ngt :)
När klockan skrev nu är det dags att sluta!!!! Var det bara att slänga av sig kläderna, hoppa in i bilen och byta om till stallkläder!
Hämta upp P, och bege sig till stallet.

Vi bad om sol. Vi fick steksol.....VAAARMT!



Sorry, men nu snodde jag din bild ;)
Ville bara visa hur jäkla taggad Bisse var på att rida idag! Det bara löös om honom av entusiasm!
Jajja...iaf....

Vi hade lite lektion i paddocken, P hade långpisken med sig. Jag och bisse var i skräck.
Men det gick bra! Vi blev svettiga, båda två ;)
Lite dressyrpass med skänkelvikningar och lite tempoväxlingar.
:)

Bisse fick hoppa in i duschen på en gång! SKÖÖÖNT sa han!

Sen var det min tur att hoppa in i duschen hemma...SKÖÖÖNT sa jag.

Nu gör jag mig iordning för en kväll i stallet med pizza, trevligt sällskap och lite att dricka!
Trevlans!

Ha en fin lördag hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0