Döskalle

Hej hallop!

I stallet har jag börjat använda en döskalle tshirt som jag köpte på marknaden, jag vet...riktigt tufft! :D
Iaf, har letat efter ett schabrak till Bisse med döskallar. Men idag så fick jag köpa ett av Mikaela i stallet! JIPPIE!
Så nu matchar vi! Och är häftigast i stallet ;)


Dagens motion blev tömkörning. Men det var vaaarmt. Så blev en snabbis! Fick sällskap av Mikaela oxå :)


Har nyss lagat lite mat...MUMS!
Gjorde en sallad på rucola, rödlök, mozarella, tomat och olivolja. Vitlöksbröd, proscuto (stavning?) ni vet, skinka ;) och lite stark korv!
Det var riktigt riktigt gottis!


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha du är häftigast stallet å jag rosaste i stallet hahah:D

2011-08-15 @ 18:30:32
Postat av: Becca

haha jaaa :P

2011-08-17 @ 10:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0