Ännu en tappsko!

När jag kom ut i tisdags för att ta in Bisse för att rida ut en sväng, såg jag att han tappat ännu en framsko!
Han tappade första framskon för inte så länge sen när han bralla i hagen ;)

Men som tur var kunde hovis komma snabbt och slå på den igen! Hon är duktig hon :)
Så det är skönt!
Snälla lotten tog in Bisse så jag skulle hinna efter jobbet med hovslagaren och det gick bra :) Så han fick stå inne i sin box och vila en stund så de var nog skönt för honom :)

Så igår fick vi oss en sväng jag och bisse :) Det gick bättre denna gång än förra gången vi red ut själva!
Vi träna på skänkelvikningar, halt, tempoväxlingar. Och det gick bra :)

Fast han sa att det var jobbigt med alla flugor! Det förstår jag! Usch, jobbigt för pållarna.

var på hööks häromdagen, köpte en tröja till mig och strumpor :) Bisse fick glansspray, bling bling pannband ;) , grimma (som ska bytas dock) och lite godis :)

nej ska ut med vovvsingarna nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0