Tiisdag

Har tvättat hela morgonen.....trist men nu är det äntligen över! eller ja...för denna gång :)

Ska iväg och jobba några timmar, blir att trampa dit på min rosa hoj och titta till mina tanter och gubbar på gidde!

Efter det blir det stallet, stalljouren har ju dragit igång, och team Bisse har tisdags insläppen.
Men innan det blir att plocka in pållar gissar jag på att P kommer piska mig och Bisse i paddocken......
*gulp*
blir nog bra....*intalar mig det iaf* ;)

Nää men det är himla tur att jag har henne :) Så jag inte förstör Bisse helt menar jag..... Har ju haft honom själv nu en del, så hoppas skadan inte är skedd ännu ;)


Måste säga grattis till alla som GIFT SIG OCH ÄVEN FÖRLOVAT SIG! Vilken sommar, gud va många som har förlovat sig och gift sig! va härligt! All lycka till er!
Jag börjar känna mig lite gammal när mina gamla klasskompisar redan gift sig, har barn och hela fadderrullan....
Nää men ingen brådska ännnu, det ska kännas rätt först :)

see yaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0