lördag!

En bra lördag!<3

Dagen började med lite sovmorgon, alltid skönt att ligga och gosa in sig i täcket och dra sig lite extra!
Eftersom det var så fint väder slängde vi på oss badkläderna och åkte iväg och bada, jag, Bertil & Bob :)
Det var härligt, och RÄTT så skönt i vattnet! ;)

När vi var nöjda med det åkte vi till IKEA för lite storshopping! Dels för att inreda vardagsrummet snyggt och sen även lite grejjer till babysimmet handlades in.
Passade även på att äta där, det är faktiskt gott :) och en strawberrycheascake slank ner oxå, den är så förbannat god! Har du inte smakat på den tidigare SÅ GÖR DET!

Efter nån timme på Ikea åkte vi hem med en bil full med grejjer ;) alltid kul att handla! och för den delen att göra om hemma :D

Passade på att åka ut till stallet på kvällen när det blev lite svalare. Det var härligt! Jag och Bisse stod och borstade och pysslade helt själva i stallet :)
Sen red vi ut en sväng, lite i skog för att få lyfta på tassarna.
Blev även en gallop, det var första gången vi gjorde det helt själva utan sällskap :)
Han var lite tittig och kolla efter spöken, jag menar, hallå fullmånen är liksom på g, det är spöken överallt.
Jajja, när vi skrämt iväg alla spöken tog vi en minigallop :P härligt!

Ja det var min lördag det! Din då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0