Då var det dags igen!

Dags att uppdatera lite! :)

Har nog varken haft lust eller tid, dagarna bara susar förbi verkligen!
Den senaste tiden har inkluderat babysim, stallet, stallmöte, inköp till nya bassängen, handlat nya möbler till hemmet, ännu mer stall, hundar, träning......ja typ :)

Vi tar allt pedagogiskt nu och tar en sak i tagen så ni hänger med ;)

Stallet:
Nu har hösten dragit igång och bisse har stallats in :) Han verkar nöjd med sin box så det är skönt.
Han har en hörnbox långst in i stallet.
Vi har haft lite lektion med P, BARBACKA ;) Det var spännande, men höll mig mest i skritt, lite trav prova jag på ;) men sen fick P upp och trava lite!
Har även bokat in mig och Bisse på dressyrträningar på torsdagar! JIPPIE!
Ska bli spännande, så nästa vecka är första gången!
Har köpt lite grejjer så vi blir snygga, han och jag ;) i ett blått tema!

Babysim:
Har startat upp en bassäng i Örebro, en jätte fin bassäng faktiskt så det är roligt :D
Har fixat och donat där med alla grejjer vi har, donat och sorterat. Men sånt tycker jag bara är himla kul.
Och det har varit ett bra tryck i örebro, många som vill börja! Ännu bättre!
Första dagen i bassängen gick bra :) Inga larm som gick eller annat knas!
Det rulla på bra helt enkelt och jag var nöjd men trött efter 4teorier och 3grupper i vattnet ;)

Övrigt:
Har köpt Wii fit! Inte för träningens skull, har gymkort där jag är och tränar ;) Men tycker det är ett roligt spel helt enkelt :D
Och på tal om träning så har jag och bertil varit nu och gymmat ett par ggr, och även provat på Box75min!
Kul men jäävla jobbigt :P haha
träningsvärken var inge vidare ;) men träningsvärk är bra värk!

Denna helg är jag loooonleey......Bertil har åkt till åland för att fiska! Så hoppas på mkt fisk nu då!
Så jag har städat hemma, fått hem mina gardiner som jag beställt! Så nu är det fiint hemma!
Det är det som är skönt att vara själv, när man har städat håller det sig jätte långe :D yeeh!

Även varit och spelad badminton med Lotten idag! Det var skojj! och gissa vem som vann?
Ni hade rätt, det var jag :D


Sovrummet!

Vardagsrummet!

Köket!

Kände mig lite kärleksfull mot mig själv imorse! ME <3 ME! ;)


Grattis till dej som orka läsa hela uppdateringen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0