tiisdag!

Tisdagar betyder stockholm och babysim!
Så ska ut med vovvarna nu sen måste jag tanka sen ut på motorvägen raka vägen till stockholm! :)

Men är lite seeeg måste jag säga, har varit extra trött dom senaste dagarna! Orkar inte göra så mkt utan vill bara soooova! Fast ibland har man såna dagar ! Har ju jobbat rätt mkt så det börjar ta ut sin rätt, förra veckan var jag bara ledig en dag!
Men det blir bra med pengar sen när lönen kommer :)


Idag ringde jag läkaren, ska dit på måndag. För 2-3 månader sen så trampa en av hästarna mig på foten. MED BRODD! AJ FASEN VA ONT DET GJORDE. Min tå har inte riktigt blivit sig lik efter det, och det hjälpte nog inte att jag hällde kokande vatten på samma fot också en kväll.....
Skulle koka ägg, skulle hälla vattnet i diskhon men hällde istället på foten......stora fina blåsor blev det. Kunde inte sova den natten kan jag säga för det gjorde så fasanfullt ont...
Så ja....min fot har vart med om en del. Så nu ska den få besöka en läkare som får kika på fossingen min :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj.. Har Becca gått och blivit på tjocken kanske?! ;)

2011-04-06 @ 11:02:25
Postat av: becca

nä varför skulle jag vara det? och vem är det som skriver?

2011-04-07 @ 10:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0