helgen!

Helgen har varit kanon! Har varit på minisimsutbildning för Linneas simskola. Det var självaste Ludmilla Rosengren, grundare till Linneas simskola, som höll i den.
Hon är bra! Det är skönt att äntligen få ha en vettig chef! Annars har man ju bara bitterf*ttor, sånna som inte förstår sig på en eller helt enkelt inte bryr sig alls. Ludmilla däremot är helt tvärtemot! :)

Fick bo ihop med härliga Stephanie!! Hon är en riktigt härlig brud och helgen utlovade många skratt för oss !
Vi har bara träffats kanske 4-5ggr men det klickade, hon är cool :)
Skönt att åka iväg och bo på hotell, slippa städa och laga mat! LYX!
Och en massa god mat fick vi oxå :)

Idag började morgonen med ett besök hos läkaren. Han konstaterade att jag hade en spricka i foten och en nervskada. Jippie. inget att göra åt utan det skulle läka av sig själv, men det tar tid. Han trodde att nångång i sommar kunde de vara bra.
Jag och hästen jag rider har oxå en spricka i hoven, stackarn :( Så hon står på boxvila nu!

jaa det var väl lite av vad jag hade att berätta. Erkänn ni sakna mig under helgen???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0