efter många om och men....

Dom i stallet tjatar på mig att jag ska skriva inlägg...så HERE YOU GO!

Idag har faktiskt varit en riktigt stall dag :) Kom till stallet redan kl 9 imorse :) Härligt!
Så tog en tur med Lotten och hennes Blade, fick låna Robban att rida på :)
Det var skoj!
Vi klättrade och hade oss! Robban bralla i gallopen, han blev så glad :D så det var roligt bara!

När vi kom tillbaka bytte jag häst, tog in Loretta och sen tog vi en promenad i sällskap av lilla Bob :)
Vi alla 3 fick röra på fläsket!

Efter det mockade jag ur två boxar! PUH! Det var jobbigt :P men det är ju bra träning för armarna :P

Avslutade dagen i stallet med att rida Lucky med Mikalea som red Myran.
Det var roligt att testa honom :D

Kvällen var jag på jobbet....det var jooobbigt...

Så nu sitter jag hemma och är heeelt sluuuut..... :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0